КП "Тепловодопостачання" допомагає мешканцям громади вирішувати питання з боргами
Протягом жовтня 2024 року КП "Тепловодопостачання Височанської селищної ради" продовжило активно працювати над вирішенням питання заборгованості за спожиті послуги.
За місяць підприємство уклало 12 договорів про реструктуризацію боргу з мешканцями, що дозволить громадянам поступово погасити наявні заборгованості та уникнути накопичення нових.
Як звернутися до КП "ТВСР" для вирішення питань про реструктуризацію боргу або нарахування?
📱 Зв’язок через мобільний додаток «Viber»:
Залежно від вашого населеного пункту, скористайтеся відповідним номером контролерів:
🔹Для мешканців селища Бабаї:
📞 «Viber»: (095) 890 - 22 - 28
🔹Для мешканців селища Високий:
📞 «Viber»: (063) 242 - 29 - 10
🔹Для мешканців селища Покотилівка:
📞 «Viber»: (095) 490 - 22 – 29
🏢 Особистий візит:
Якщо вам зручніше обговорити питання особисто, звернутися до контролерів, які приймають у кожному населеному пункті згідно розкладу, який зазначено у квитанції.
☎️Телефонна консультація:
Мешканці можуть звернутися до абонентного відділу КП "ТВСР" за телефоном:
📞 (050) 528-37-32
Вчасне вирішення фінансових питань – стабільність комунальних послуг