Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

КП "Тепловодопостачання" допомагає мешканцям громади вирішувати питання з боргами

Новина
29.10.2024

Протягом жовтня 2024 року КП "Тепловодопостачання Височанської селищної ради" продовжило активно працювати над вирішенням питання заборгованості за спожиті послуги.

За місяць підприємство уклало 12 договорів про реструктуризацію боргу з мешканцями, що дозволить громадянам поступово погасити наявні заборгованості та уникнути накопичення нових.

Як звернутися до КП "ТВСР" для вирішення питань про реструктуризацію боргу або нарахування?

📱 Зв’язок через мобільний додаток «Viber»:
Залежно від вашого населеного пункту, скористайтеся відповідним номером контролерів:

🔹Для мешканців селища Бабаї:
📞 «Viber»: (095) 890 - 22 - 28

🔹Для мешканців селища Високий:
📞 «Viber»: (063) 242 - 29 - 10

🔹Для мешканців селища Покотилівка:
📞 «Viber»: (095) 490 - 22 – 29

🏢 Особистий візит:
Якщо вам зручніше обговорити питання особисто, звернутися до контролерів, які приймають у кожному населеному пункті згідно розкладу, який зазначено у квитанції.

☎️Телефонна консультація:
Мешканці можуть звернутися до абонентного відділу КП "ТВСР" за телефоном:
📞 (050) 528-37-32

Вчасне вирішення фінансових питань – стабільність комунальних послуг

2025 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше