Клієнти Харківської філії «Газмереж», які у липні не отримали заяви-приєднання до договору розподілу газу у свої поштові скриньки, можуть замовити заяву-приєднання
Мешканці Харківської області, які з будь-яких причин не отримали заяву-приєднання до договору розподілу газу з національним оператором - Харківською філією ТОВ "Газорозподільні мережі України", можуть отримати заяву повторно.
🔹Клієнти Харківської філії «Газмереж», які у липні не отримали заяви-приєднання до договору розподілу газу у свої поштові скриньки, можуть замовити заяву-приєднання.
🔹Для отримання заяви-приєднання власнику газифікованого домоволодіння потрібно звернутись до найближчого центру обслуговування клієнтів Харківської філії «Газмережі» з паспортом та ідентифікаційним кодом.
Якщо у будинку змінився власник, для переоформлення особового рахунку та підписання заяви-приєднання, новому власнику житла знадобиться наступний пакет документів:
🔸заява на переоформлення особового рахунку
🔸документ, що посвідчує особу;
🔸довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру;
🔸технічний паспорт на помешкання;
🔸документ, що підтверджує право власності (користування) на житло;
🔸довідка про склад сім'ї.
За наявності необхідних документів процес переоформлення особового рахунку займає близько 30 хвилин.
🔹Якщо власник тимчасово не мешкає у своєму домоволодінні але його будинок підключений до газорозподільної системи, споживач може замовити заяву-приєднання до договору розподілу природного газу на свою електронну пошту.
Для цього:
1. Відправити запит (у довільній формі) на отримання заяви-приєднання у центр обслуговування клієнтів
Дергачівський ЦОК contactDER.kh@grmu.com.ua
Зміївський ЦОК contactZMI.kh@grmu.com.ua
Красноградський ЦОК contactKRA.kh@grmu.com.ua
Куп’янський ЦОК contactKUP.kh@grmu.com.ua
Мереф’янський ЦОК contactMER.kh@grmu.com.ua
Чугуївський ЦОК contactCHU.kh@grmu.com.ua
2. Додати до запиту копію паспорту та ідентифікаційного коду
3. Підписати отриману заяву-приєднання та повернути на електронну адресу центру обслуговування.